Πως να ξαναβρείς τη φόρμα σου αν.. παραέφαγες στις γιορτές

Οι φετινές γιορτές ήταν περίεργες και διαφορετικές όμως αυτό δε σημαίνει οτι δεν πήγες σε τραπέζια και δεν έφαγες κάπως παραπάνω.

Μπορεί να μη μαζεύτηκε όλη η οικογένεια φέτος όμως και με λίγους που βρέθηκες είναι σίγουρο οτι σου ξέφυγε ένας κουραμπίες και ένα κομμάτι βασιλόπιτα παραπάνω. Για αυτό σου προτείνουμε τι μπορείς να κάνεις για να επανέλθεις μετά τις γιορτές.

1. Σταμάτα να κάθεσαι όλη μέρα στο καναπέ

Αντι να λιώνεις κάθε μέρα στο Netflix σήκω και περπάτα, κάνε μια βόλτα στο τετράγωνο μόνος ή με παρέα. Αυτό θα σε βάλει σε μια σειρά ξανά.

2. Μη τσιμπολογάς όλη μέρα

Σταμάτα να τσιμπολογάς όλη μέρα, αντιθέτως τρώγε συχνά και μικρά γεύματα , χωρις αυτό να σημαίνει ότι πρέπει να τρως συνέχεια και πολύ.

3. Κατανάλωνε πολλές σαλάτες

Και όταν λέμε σαλάτα δεν εννοούμε του σεφ ή του καίσαρα που είναι μέσα στις σάλτσες, αλλά μια χωριάτικη ή μαρουλοσαλάτα. Με αυτό τον τρόπο θα χορτάσεις πιο εύκολα και δε θα χρειαστεί να γεμίσεις πάλι το πιάτο σου.

4. Σταμάτα τα cocktail

Όσο και να τα ευχαριστήθηκες στις γιορτές , κρύβουν πολλές θερμίδες. Απόφυγέ τα και αντικατέστησέ τα με σόδα ή με αναψυκτικά με λιγότερες θερμίδες.

5. Περιόρισε τα γλυκά

Αφαίρεσε τα περιττά, μείωσε τις έντονες λιγούρες σου. Να τρως αλλά με μέτρο και να μη προσθέτεις ζάχαρες και σιρόπια.

6. Πρόσεχε το λάδι που καταναλώνεις

Με το να περιορίσεις το λάδι και τα λιπαρά έχεις περισσότερο έλεγχο στις θερμίδες σου και μπορείς να μην ξεφύγεις.

Διαβάστε περισσότερα

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *