Skincare Ομορφιά

5+1 τρόποι για λαμπερά και πλούσια μαλλιά!

1. Ενυδάτωση, ενυδάτωση, ενυδάτωση!

Η ενυδάτωση είναι το Α και το Ω για τη λειτουργία του οργανισμού μας, ακόμα και για να μακρύνουν τα μαλλιά μας. Εκτός από τη συνιστώμενη από τους διαιτολόγους κατανάλωση 8 με 10 ποτηριών νερό, πρέπει να τα ενυδατώσεις κι εξωτερικά. Στο πλάνο ομορφιάς σου συμπεριέλαβε μία εντατική μάσκα μαλλιών από λάδι καρύδας το λιγότερο μία φορά την εβδομάδα, μετά από κάθε λούσιμο χρησιμοποίησε ένα ενυδατικό conditioner στις άκρες κι όχι στη ρίζα, ενώ βάλε στη ζωή σου τα έλαια μαλλιών με argan, δαφνέλαιο ή άλλα πολύτιμα αιθέρια έλαια πριν και μετά το styling.

2. Αλόη Βέρα

Η αλόη βέρα είναι ιδανική για θεραπείες κατά της τριχόπτωσης. Καταπραΰνει επίσης το τριχωτό της κεφαλής και τα μαλλιά. Μπορεί να μειώσει την πιτυρίδα και να ξεμπλοκάρει τα θυλάκια των μαλλιών που μπλοκάρουν από το υπερβολικό λάδι. Βάλε στα μαλλιά σου φυσικό τζελ αλόης ή μπορείς να χρησιμοποιήσεις και σαμπουάν με αλόη.

3. Χυμός Λεμονιού

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις φρέσκο ​​χυμό λεμονιού, καθώς λέγεται ότι ενισχύει την ποιότητα και την ανάπτυξη των μαλλιών.Ο χυμός βοηθάει στο να διατηρήσεις ένα υγιές τριχωτό της κεφαλής . Άπλωσε φρέσκο ​​χυμό λεμονιού στο τριχωτό της κεφαλής και τα μαλλιά σου για 15 λεπτά πριν το σαμπουάν και μετά συνέχισε κανονικά το μπάνιο σου.

4. Apple Cider Vinegar

Το μηλόξιδο είναι πλούσιο σε βιταμίνες και ανόργανα άλατα για τα μαλλιά, όπως η βιταμίνη C και B. Επίσης βοηθά στην απολέπιση του δέρματος του τριχωτού της κεφαλής και είναι αντιφλεγμονώδες, το οποίο μπορεί να βοηθήσει στην μείωση της πιτυρίδας. Τα μαλλιά που φαίνονται θαμπά, εύθραυστα ή φριζάρουν τείνουν να είναι πιο αλκαλικά ή υψηλότερα στην κλίμακα pH. Η ιδέα είναι ότι μια όξινη ουσία, όπως το Apple Cider Vinegar, βοηθά στη μείωση του pH και επαναφέρει την υγεία των μαλλιών σε ισορροπία. Επίσης, μπορεί να βοηθήσει στον έλεγχο των βακτηρίων ή των μυκήτων που μπορούν να οδηγήσουν σε προβλήματα στο τριχωτό της κεφαλής και στα μαλλιά, όπως μικρές λοιμώξεις ή φαγούρα.

Πως να το χρησιμοποιήσεις:

  • Ανακάτεψε δυο κουταλιές της σούπας μηλόξιδου με νερό.
  • Μετά το σαμπουάν και το conditioner, ρίξτο στα μαλλιά σου ομοιόμορφα και κάνε μασάζ στο τριχωτό της κεφαλής σας.
  • Άφησε το για λίγα λεπτά και μετά ξέπλυνε το.

5. Συμπληρώματα ginseng

Tα συμπληρώματα ginseng μπορούν να βοηθήσουν στην ανάπτυξη των μαλλιών διεγείροντας τα θυλάκια των μαλλιών. Τα ginsenosides είναι τα ενεργά συστατικά του ginseng και θεωρείται ότι είναι υπεύθυνα για τη θετική του επίδραση στα μαλλιά. Πάντα πρέπει να λαμβάνεται σύμφωνα με τις οδηγίες και να βεβαιώνεσαι για τυχόν πιθανές παρενέργειες.

6. Πρόσθεσε ωμέγα-3 και αντιοξειδωτικά στη διατροφή σου

Η πρωτεΐνη που βρίσκεται στα θαλασσινά αποτελεί μια από τις πιο αξιόπιστες πηγές καθώς εμποδίζει την αραίωση των μαλλιών και μπορεί να κάνει τα μαλλιά να φαίνονται πιο λαμπερά. Για να έχεις τα επιθυμητά αποτελέσματα χωρίς λήψη συμπληρώματος, αύξησε την ποσότητα των πρωτεϊνών αυτών στη διατροφή σου :

  • σολομός
  • στρείδια
  • σκουμπρί
  • τόνος
  • σαρδέλες

Όλα αυτά είναι πλούσια σε πεπτίδια και ωμέγα-3, τα οποία μπορούν να κάνουν τα μαλλιά σου πιο λαμπερά.

Μπορείς επίσης να φας περισσότερα τρόφιμα πλούσια σε αντιοξειδωτικά για την καταπολέμηση του οξειδωτικού στρες, το οποίο κάνει τα μαλλιά να φαίνονται πιο ταλαιπωρημένα. Μερικά τρόφιμα που είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά είναι τα:

  • καρύδια
  • κόκκινα φασόλια
  • βατόμουρα
  • μπρόκολο
  • ντομάτες

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *