Εύκολες ασκήσεις για να κάψεις το λίπος των γιορτών !

Σας παρουσιάζουμε κάποιες ασκήσεις για να σε βοηθησουν να επιστρέψεις στο βάρος σου… προ εορτών

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, παρά τις πρωτόγνωρες συνθήκες, φάγαμε πολύ. Κάτι τέτοιο ισοδυναμεί με την αύξηση λίπους και κιλών. Όμως κάτι τέτοιο είναι δυνατόν να διορθωθεί με υπομονή και συνείδηση. Μπορείς να κάνεις κάποιες ασκήσεις πιλάτες και να σε βοηθήσουν να επανέλθεις.

Πως να κάνεις τις ασκήσεις ;

Κάνε ζέσταμα ,κάνε στην κάθε άσκηση 12 επαναλήψεις και επανάλαβε κάθε άσκηση 3 φορες και κάνε αποθεραπεία.

1. Ζέσταμα

2.

Εάν έχεις μια εξοικείωση με τις Pilates και είσαι έτσι ευέλικτη, θα μπορέσεις να κάνεις σπαγγάτο. Διαφορετικά μην αγχώνεσαι! Μπορείς να ανοίξεις τα πόδια σου όσο πιο πολύ μπορείς. Πρέπει να είναι τεντωμένα και οι μύτες των ποδιών πιεσμένες προς τα μέσα. Ο κορμός γέρνει προς το δεξί πόδι και μετά αντίστοιχα προς το αριστερό.

3.

Το πέλμα του δεξιού ποδιού καθώς και η πλάτη ακουμπούν το έδαφος. Η μέση όμως είναι ελαφρώς σηκωμένη. Τα χέρια σου είναι κάτω και το αριστερό πόδι λυγισμένο. Από την ίδια θέση τεντώνεις το αριστερό πόδι με φορά ελαφρώς προς τα αριστερά. Οι μύτες των ποδιών σου είναι πιεσμένες προς τα μέσα. Κανε το αντίστοιχο και με το άλλο πόδι.

4.

Ο κορμός ακουμπά το έδαφος και η λεκάνη με τα πόδια είναι σηκωμένα ψηλά! Προσοχή πρέπει να είναι και τεντωμένα. Δε σου θυμίζει τη στάση κεράκι που κάναμε παιδιά; Από την ίδια θέση σηκώνεις όλο το σώμα ψηλά! Δεν νιώθεις ήδη πολύ καλύτερα; Πιο ανανεωμένη;

5.

Το γόνατο του δεξιού ποδιού ακουμπά το έδαφος. Στηρίζεσαι στα χέρια, τα οποία ακουμπούν και αυτά κάτω. Το αριστερό πόδι είναι σηκωμένο και λυγισμένο και κλείνει προς τα μέσα. Από την ίδια θέση τεντώνεις το πόδι που είχες λυγισμένο.

6. Αποθεραπεία

Το σημαντικότερο μέρος των ασκήσεων . Θα σε βοηθήσει να μην πιαστείς και να αποφύγεις τυχον μικροτραυματισμούς. H τελική θέση είναι πάντα άσκηση διάτασης! Εδώ έχεις τη λεκάνη σταθερή να ακουμπά το έδαφος και τα πόδια σηκωμένα, ανοιχτά και τεντωμένα. Με τα χέρια σου ασκείς πίεση, τραβώντας τα από τις πατούσες!

Πηγή:

https://www.tlife.gr/fitness/gymnastiki/askiseis-gia-na-epaneltheis-meta-tis-giortes-4832/569797/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *